Brytyjczycy zajmą się promocją Mińska

Przetarg na stworzenie nowej marki stolicy Białorusi wygrała firma INSTID z Londynu. 

21.08.2012 18:34

Do końca 2012 r. INSTID przygotuje nowy logotyp miasta. Przeprowadzone zostaną również badania społeczne, powstanie specjalna strona internetowa projektu. Brytyjczycy zorganizują także specjalne warsztaty oraz serię konferencji dla białoruskich specjalistów od wizerunku. W ofercie przedstawionej przez INSTID znalazł się m.in. plan konsultacji ze znanymi zachodnimi ekspertami, znanymi ze współpracy w tworzeniu marek takich sław jak Led Zeppelin czy The Rolling Stones.

INSTID, czyli Institute for State Ideologies, powstał w 2010 r. jako następca firmy pijarowskiej Bell Pottinger Group, znanej m.in. z wykonywania zleceń dla Aleksandra Łukaszenki. W latach 2008-2009 firma przeprowadziła projekt mający na celu poprawienie wizerunku Białorusi w Unii Europejskiej.

 

Źródło: regnum.ru

(BC)


Ostatnie wiadomości z tego działu

Dzwoni Macierewicz do komisji wyborczej… czyli o działalności niepodległościowej w latach 70-tych.

Prof. Andrzej Nowak: Lekcja historii. Wspomnienie o Richardzie Pipesie (1923-2018)

ARCANA nagrodzone przez MSZ!

Historia marksizmu i Conrad – ARCANA 135 już w księgarniach!

Komentarze (0)
Twój nick:
Kod z obrazka:



Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wszystkie opinie są własnością piszących. Ponadto redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy wulgarnych lub nawołujących do nienawiści.

Wyszukiwarka

Facebook


Wszystkie teksty zamieszczone na stronie są własnością Portalu ARCANA lub też autorów, którzy podpisani są pod artykułem.
Redakcja Portalu ARCANA zgadza się na przedruk zamieszczonych materiałów tylko pod warunkiem zamieszczenia informacji o źródle.
Nowa odsłona Portalu ARCANA powstała dzięki wsparciu Fundacji Banku Zachodniego WBK.